2013(e)ko azaroaren 12(a), asteartea

IKT-ak Haur-hezkuntzan

Gaur egungo gizartean informatikak daukan garrantzia begi bistan dago. "Informatika etorkizuna da" esatetik, "Informatika orainaldia da" esatera pasa behar dugu. Eskolak ezin dio bizkarra eman egoera horri, bizitzako tresna arrunta baita.

Ordenagailua liburua baino gertuago dago gaur egungo informazio iturrietatik. Horrek esplikatuko luke ordenagailuak sortzen duen haurrenganako erakarpena. Ordenagailuarekin aritzea alderdi ludikoarekin erlazionatzen du ikasleak. Ikaslea "jolastera doa" eta ez "ikastera". 
Ordenagailuak momentuan ebaluatzen du, akabo ilarak eta itxaron beharrak. Programa ona bada, ikasle bakoitzeko datuak gordeko ditu eta irakasleak edozein momentutan ikasle baten emaitzak jakiteko aukera izango du, eta baita progresioa ere.
 
Informatika gelako antolaketa dela medio, taldeko lana suspertzen da arrakastaz. CD-ROMaren zabalpenarekin, informazioa jaso eta antolaketa lanak errazten zaizkie ikasleei. Apal osoa okupatzen zuen hiztegi entziklopedikoaren garaia amaitzen ari da. 
Ordenagailuaren aurrean rolak aldatzen dira batzuetan. Gelako azkarrena ez da zertan ordenagailuaren aurrean azkarrena izan behar. Intuizioak garrantzi handia du programa batzuk erabiltzerakoan (batez ere programa ezezagunak badira). 


iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina